Zřizujete pro svou firmu infolinku? Dáváte dohromady kontaktní údaje, a zjistili jste, že číslo, které chcete použít, vypadá zkrátka jako vaše osobní? Je to velmi neprofesionální, tudíž byste se tomu měli vyhnout a raději zainvestovat do zlatých čísel. O co přesně se jedná? Co si pod tímto nespecifickým pojmem představit? Jednoduše řečeno, jedná se o telefonní čísla, která jsou speciální tím, jak jsou tvořená. Jsou specifická, originální, a lidé si je zpravidla zvládají snadno zapamatovat. To dané firmě může přinést zajímavou výhodu oproti konkurenci. Klienti si jako první vzpomenou na vás, což jak tušíte, je obrovská výhoda.
Jaké podmínky musí splňovat?
Všechna zlatá čísla mají jedno společné, a to, že splňují potřebné podmínky. Je třeba, aby bylo číslo nějakým způsobem snadno zapamatovatelné, ať už proto, že je tvořeno třeba jen ze dvou opakujících se cifer, nebo tvoří postupku. Je zkrátka nezbytné, aby existovala vysoká šance, že si jej zákazník zapamatuje již po prvním použití. Níže uvádíme několik smyšlených příkladů, jak to může v praxi vypadat:
– Číslo složené ze dvou opakujících se cifer – 722 277 727
– Jedna cifra, která se pětkrát opakuje – 722 277 222
– Dvě trojice ze stejných cifer – 722 777 222
– Čtveřice – 722 227 727
– Tři dvojice stejných cifer – 722 77 33 44
Pozor na předvolbu 79x
Možná jste při snaze ušetřit narazili na internetu na číslo, které začíná kombinací 7 a 9, tedy 79. Ceny jsou mnohem nižší, a o to více lákavější. Mějte se však na pozoru. Předvolba 79 patří virtuálním operátorům, nemá proto ani zdaleka takovou hodnotu. Nemluvě o tom, že lidé nejsou na tuto předvolbu příliš zvyklí. Mohli by se obávat, že se jedná o placenou linku a volání se vyhýbat. Je tedy lepší zvolit tradičnější předvolbu, i když si za ni budete muset něco málo připlatit. Volte klasiku, jakou je třeba 72x, 77x, 73x, 60x a další.